Počet zobrazení stránky

středa 23. února 2011

Konec dovolenky :-)

Skončila dovolená, začala škola- to je nejdůležitější událost uplynulého týdne. Samozřejmě se ale najde pár zajímavostí o které se s Vámi chci podělit :-)
MÁME TADY JARO! :-)
Poslední volný víkend byl pohodový (což se rozhodně nedá říci o začátku týdne, ale k tomu se dostaneme :-). Markét mě seznámila s dalšími svými kamarády, což bylo příjemné a fajn až na to, že jsme se málem nenašli :-) Ztratili jsme se v jedné ulici, která neměla ani 100m a hledali se půl hodiny :-) hlavní je, že jsme se ale ve finále našli, že :-) Nám už to s Markét ale přestávalo připadat vtipné, protože dva dny před tím jsme hledaly Gavanna Pub, kde jsme také věděly ulici. Tu jsme prošly třikrát! a bar nenašly. Nutno podotknout, že tato ulice byla dlouhá tak kilometr, takže když už nic jiného, aspoň jsme protáhly tělo :-) Bar jsme tentokrát nenašly a telefonovaly ještě za draho z českého čísla na španělské dvou Češkám, které nám bar nakonec musely ukázat :-D No, takže jsme se zkrátka  z našich pátracích schopností propadaly do lehké deprese...ta se u mě pomalu začla prohlubovat, když jsem zjistila, že jeden z kamarádů mluví plynně pěti jazyky, kamarádka dokonce sedmi....A takových lidí je tu hrozně moc! Já, která mám povědomí pouze o dvou  a zdaleka nemůžu mluvit o perfektní znalosti) jsem tu holt trošinku looser...Doufejme, že až se vrátím, bude aspoň ta španělština za něco stát :-)
V sobotní podvečer jsme vyrazily do kina na Cisne Negro (Černou labuť!)
sváča v buse :-))
Po celodenním chození po městě, kafíčkování a nákupech (celý den jsem sebou tahala lampičku, ke které pak přibyla láhev vína, osuška, tři bramborové tortilly a nějaké další pochutiny :-) jsme toho měly celkem dost a těšily se na poklidnou večerní zábavu :-) Mě tedy samozřejmě po celém dnu vyhládlo, tak jsem cestou ještě rychle zdlábla salát nabíraný rohlíkem (připadala jsem si jak na čundru, ale bohužel jsme neseděla ve vlaku, ale v autobuse městské hromadné dopravy a lidé se na mě tvářili lehce nechápavě :-))
šílené fronty v kině :-)
Dorazily jsme do kina, které je oproti našemu Cinestaru obří- má asi 17 sálů. A bylo narvané! A narvané znamená fronty všude- 15 min fronta na lístek, dalších 5 min fronta u vstupu (ještě, že jsme si koupily gumové medvídky a pendreky v supermarketu- nedokážu si představit, jak bysme čekaly další frontu :-). Na sedadla (samozřejmě ne na ta naše, ale na nějaká postranní volná...)jsme usedaly v 18:36, a film (začínající v 18:30) už běžel! Na Španěly celkem překvapení, bohužel tentokrát trochu nepříjemné. Po nás přicházeli ještě další lidi, takže začátek filmu nic moc...Jinak ale zážitek z filmu silnej, místy jsem si musela zakrývat oči ;-) Po filmu jsme odmítly absolvovat další šílenou frontu na WC a došly raději až do Carrefouru :-)
Ty fronty a zaplněné parkoviště mě teda vážně překvapily. V českém kině jste na představení pomalu sami a tady to vypadalo, že je tu celá Andalusie :-)


V neděli jsme pak vyrazily na pohodový výlet do nedalekého městečka Santa Fé- kde jsme procházely, užívaly si klidnou atmosféru, nasávaly pohodu a sluneční paprsky:-) fotky z výletu ZDE :-)





Škola mi zatím dává celkem zabrat, zaslouží si samostatný příspěvek. Takže až se to trochu ustálí a já si vyberu předměty a nebudu trávit ve škole celé dny, sepíšu něco o tom, jak to tu chodí.

A na závěr opět něco pro pobavení, aneb Jak dvě české blondýnky vyrábí led :-))
Dostaly jsme totiž chuť na nějaký tlamolep typu Baileyes. jenže to bez ledu není ono, že :-) Zkoušely jsme sehnat pytlíky na led, jaké používáme na koleji, ale bez úspěchu...Tak jsme se rozhodly, že si vyrobíme takové vlastní sáčky na led :-D Napustily jsme do pytlíku trochu vody, zauzlovaly a tahle pokračovaly- jeden pytlík vystačil na 3-4 obří kostky :-) Libovaly jsme si, jak jsme to hezky vymyslely, dokud jsme v mrazáku nenašly tvořítka :-D  A když jsme se ten led snažily vyndat z pytlíku ven, už jsme si vyloženě nadávaly (no, spíš se smály :-) Jak to vypadalo, se můžete podívat na videu. No, nakonec jsme z našeho super vynálezu vypreparovaly pouze jednu kostku a zbytek doplnily z tvořítka (které se mi ještě předtím podařilo vysypat tak, že ledové kostky se rozprchly po celé kuchyni... :-D)






5 komentářů:

  1. Mě ty tvé výrazy tváře prostě dostávají! :) Ale můžu ti říct, že na mě se lidé také dívají divně, když si na veřejnosti (ulice, autobus) vytáhnu z batohu svůj domácí sendvič důkladně uložený v mikrotenovém sáčku. Připadám si při tom jako hrozný exot :)

    OdpovědětVymazat
  2. A ještě k tomu tvému jaru. My tu máme PODZIM JAKO VYŠITÝ!!! Brrrrrrrrr.

    OdpovědětVymazat
  3. Moni, svět je aspoň v něčem spravedlivý, nemůžete tam mít pořád léto :-))
    Jo, moje výrazy mi zavařily na problém už na gymplu :-)) Ale jinak sendvič a salát jedený rohlík bych uplně nesrovnávala :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou to ty typický český sváči :)

    OdpovědětVymazat