Počet zobrazení stránky

pátek 18. února 2011

Zase sluníčko :-)

Po 5 (!) propršených dnech nám dneska Granada ukázala zase svoji slunečnou tvář, tak je život hned veselejší a dovolená může pokračovat :-) Poslední dny byly spíše prolenošené (ven by ani psa nevyhnal :-), ale přesto jsem něco stihla zažít a zjistit.
1.) Na školních akcích jsem už potkala pár sympatických lidí, některé dokonce několikrát :-)
2.) Zjistila jsem, že je tu také spousta Čechů. Teda spíš Češek, českýho chlapa tu zatím neznám žádného :-) Ale jen včera se nás v baru, kde bylo kolem 70 lidí sešlo 5 Češek a jedna Slovenka.
3.) Navštívila jsem super obří  interaktivní muzeum Parque de las Ciencias, do kterýho se musím rozhodně ještě vrátit, protože je skvěle udělaný a za jeden den se nedá všechno prožít a užít :-)

Pavilon motýlů


Pavilon zvířat
já pod termometrem :-)
z vyhlídkové věže
 4.) Naučila jsem se pár kroků z místního tance zvaného Sevillana (celkem sranda, znáte mě, jaký jsem dřevo:-)
Tohle skoro umim :-D
5.) Zjistila jsem, že jsou tu levné bary, se kterými pořídíte celovečerní zábavu s jídlem, 3 drinky a zábavou (např. lekce Salsy či Sevillany) za 5 eur :-)
6.) Poznala jsme pár místních discohitů. Např.:
Enrique- neoficiální verze
Yo no quiero agua, yo quiero bebida
Kvalitu posuďte sami, ale mě už se to snad i začíná líbit :-D
7.) Luxusní věc je že se tady v žádném baru ani diskotéce nemůže kouřit! Sice je to pak trochu léčba šokem, když vyjdete ven a do nosu vás praští odér z obrovských shluků kuřáků před lokálem, ale přijdete domů a NESMRDÍTE! :-)
8.) S Harrym jsme pokročili o kus dále -už do 6. kapitoly (str.81) A to si když mám náladu dokonce vypisuju a překládám slovíčka :-), ve svém slovníčku, kterým jsme si tady zavedla už mám popsaných 14 stránek :-D

Dneska se chystám ještě na erasmácký kino, zítra na normální kino (Cisne Negro/ Černá labuť)- snad tomu budu rozumnět, nebo aspoň mít z toho nějaký kulturní zážitek :-) a v neděli snad do hor.
V pondělí ovšem moje dovolená končí a začíná blázinec se školou....Jestli to bude vypadat jako u holek v Murcii, kde se profesoři velmi často vůbec neobtěžují dorazit či co...Jsem zvědavá :-) Poreferuju :-)

2 komentáře:

  1. parada, Gabi, zni to moc pekne a to je dobre :) S nekourenim v barech i proste v budovach je to tu v A. stejne - tedy paradni - koureni uvnitr "prohibido":) dnes jsem zjistila ze jsme jedna z mala zemi po Evrope, kde to jeste neni takhle zavedeno! Uzivej :))

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, Hani :-) Nechápu, proč to u nás nemůže být taky...protože zrovna Španělé hulej jak fabriky...Snad se dočkáme ;-)

    OdpovědětVymazat