Počet zobrazení stránky

neděle 13. února 2011

El Camborio

Konečně první pořádná fiestááá J Začali jsme s Markét a Kasiou na bytě, uvařily si nějaký ňamky, popíjely Sidru a Tinto de verano, povídaly, cpaly se- prostě ten nejlepší začátek J

Asi v půl jedný jsme vyrazily na cestu. Čekala nás procházka prakticky přes celý město až do čtvrti Sacromonte (viz předchozí příspěvek), asi 75 min pěšky. Cestou jsme nabraly ještě Terku a udělaly pár fotek noční Alhambry.

Camborio má dva parkety- jeden nahoře s teráskou, kde se dá sedět (v únoru pouze pro otužilce J) a jeden dole, kde snad hrajou osmdesátky a hitovky (už se těším, až se tam podívám, ale zatím na to nedošlo…). Nahoře to vypadá částečně jako na terase (prosklené s nádherným výhledem, částečně jako v jeskyni J.
V ceně vstupenky jsme měly dvě mojita, tak jsme se po příchodu hned na jedno vydaly, protože jsme dorazily už kolem druhý hodiny a to tam bylo asi 10-15 lidí J Během půl hodinky se ale Camborio začalo plnit a kolem nás se začali rojit první nápadníci J Zjistila jsme, že je tady celý ragbyový tým z Barcelony, který tu zítra hraje zápas. Dala jsme se do řeči se dvěma týpky z týmu, jeden sympaťák (27let, právě dostudoval chemii a začal pracovat) a druhej nafoukanej idiot, kterej mluvil napůl anglicky, co nevěděl, španělsky (a že španělská angličtina není nic moc), opravoval mojí výslovnost chlubil se jak studuje na inženýra…Když jsme mu řekla, že už jsem magistra, nechtěl mi věřit a myslel si, že nevim co to znamená, blbeček jeden J Po zbytek večera už jsme se s tímto jedincem odmítala bavit, což ho asi trochu překvapilo a rozčílilo J)Sympaťák (jména si bohužel nepamatuju J) se u mě ještě několikrát během večera zastavil a prohodili jsme pár vět, během kterých mi stačil vyznat lásku a pochválit mojí vůni :-D.
Ragby blbeček, já, Terka, Kassia, ???

ragby sympaťák, Markétka, Kasia a já v pozadí :-)

Mezitím se parket slušně zaplnil a my pařily J Ačkoliv na tyhle diskofílie moc nejsem, jak víte, docela jsme si to po dlouhý době užívala J i bez disco oblečku a bot na podpatku ;-)
paříme a za náma je vidět prosklená teráska

Během večera jsem se lačná povídání ve španělštině dala do řeči ještě s pár týpky- španěly, jedním z Maroka a jedním z Uruguaye. Někteří sympatičtí, většina spíše otravná, ale naštěstí se odpálkovat dají J Ovšem kolem půl šesté ranní na mě jako straší osobu už padla únava…jen jsem se už tak pohupovala po parketu, holky stále pařily jak o život (nevím, kde braly tu energii J) a kolem 6h jsme se pomalu začly balit a vyrazily na cestu. Po tom, co jsme vyprovodily Terku, jsem se rozhodly vzít taxi, protože už nás fakt bolely nožky, ale jak na potvoru tam žádné nebylo J takže pěkně po svých jsme došly až domů a kolem půl osmé konečně uléhaly J
Pařba na mé poměry teda pořádná, doporučuju na zvednutí sebevědomí, celkem dva chlapi mi během večera vyznali lásku, jeden mě vždy když kolem mě prošel políbil ruku, aniž by cokoliv řekl a několik mi jich pochlebovalo jak krásně voním (ptali se jestli to je parfém, nebo moje přirozená vůně :-D a jeden dokonce chtěl kupovat můj parfém svojí mámě :-D) No, ale tak ve vší počestnosti samozřejmě ;-)

Ve 12h ovšem zase zvonil budík a jelo se na výlet do Guadixu. Počásko nám opět přálo, vidět jeskynní příbytky zvenčí i zevnitř bylo velmi inspirující a jako bonus nádherný výhledy J Opět takovej jinej svět J Únava na nás ale pomalu opět padala, tak jsme se posilnily a vydaly na autobus zpět.

jeskyně zvenčí
jeskyně zevnitř


















Dneska jsme odpočívaly a jen se vydaly do okolí, kde jsme četly v parku (2 kapitoly Harryho za mnou J)No a zítra mě čeká informační schůzka ve škole ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat