Počet zobrazení stránky

středa 2. února 2011

Přípravy na cestu

Nooo, tak zítra ráno sraz v 9h na Čerňáku se Símou a pak se do auta možná vejde i v půl desáté Terka se svou bagáží :-D Já už mám konečně tak nějak sbaleno. Jak, si můžete prohlédnout, není toho zrovna málo, tak jsem velmi zvědavá, jak se trojnásobné množství do Corsičky vejde :-D Naštěstí jsou moje spolucestovnice velmi optimistická stvoření a navíc jsou se o nahečmání našich zavadel do auta prý postarají :-) tak mi nezbývá, než jim věřit :-)
  Mám sebou i spoustu talismanů, tak snad přinesou štěstí :-) Tady je ten nejzcestovalejší z nich ;-)
Dělal společnost už Terezce na Taiwanu, tak i nám snad dopomůže k bezproblémové cestě :-)
Jinak, koho by zajímala naše trasa a chtěl sledovat naši pravděpodobně dvoudenní pouť, může mrknout sem:

Myslete na nás, ať vše dobře dopadne a my v pořádku dorazíme ;-)

1 komentář:

  1. Myslím na vás intenzivně z Klokanova!!! Dej o sobě brzy vědět! Tfujtfujtfuj! :)

    OdpovědětVymazat