Počet zobrazení stránky

pátek 4. března 2011

Bydlení

Vypadá to, že už mám svoje vlastní, finální ubytování, takže bych ráda shrnula vše, co tomu předcházelo :-)

Peripetie s ubytováním v Murcii si zasloužily svůj vlastní článek :-)

Když jsem přijela do Granady, nakvartýrovala jsme se do bytu k Markétce, kde pro mě zatím volný pokoj nebyl. Žila jsem proto víc než týden provizorně stále sbalená v kufru a spala na gauči, kde jsem si každý večer sklidila polštářky a vybalila spacák. Ráno mě samozřejmě čekala procedura opačná :-) Bez vlastního koutku, soukromí apod. jsem žila 11 dní.
Pak odjela Kasia a já měla na dalších 10 dní její pokoj. Věci vybalené napůl, soukromí jakž takž- když nepočítám okno do kuchyně(!)- jediné okno v tomto pokoji (:-)), kterým bylo do mého pokoje při rozsvíceném světle vidět... Stále jsem spala ve spacáku.
No a 25.2. odjela Markét a já se s radostí začala stěhovat do jejího pokoje, jen co za ní zabouchly dveře :-)). Nechala mi tu deky, tak jsem se těšila, jak budu spát konečně po téměř měsíci jako člověk ( a ne jako tramp, věčně ve spacáku :-). V pokojíku jsem si vybalila všechny (!) věci (konečně!) včetně talismanů a konečně tak získala útulné bydlení v soukromí :-)
Povlíkla jsem si jednu deku a druhou hodila přes ní- pro jistotu :-) Další noc jsme přidala třetí a poslední deku, kterou mám k dispozici....a předevčírem opět vzala na milost spacák :-))
V pokoji se teplota pohybuje od 12 do 15 stupňů. Mám tu k dispozici takový malý radiátorek, který dokáže místnost vytopit až na 19 stupňů, ale raději si ani nepředstavuju, kolik za topení elektřinou zaplatím....:-(
Jinak tu mám k dispozici vše co potřebuju- ledničku, pračku, varnou desku, troubu, televizi (zatím jediný pořad, který tu občas sleduju jsou Přátelé), balkon...
Byt je nový a pěkný, jen to topení tu chybí a taky bojler. Ohřívání vody plynovou bombou není úplně ono :-))
Nejen, že trvá než začne téct horká voda (zatím se stihnete svléknout :-), ale taky se bez varování střídá horká (teplá tu neteče!) a studená...Když vezmete v úvahu, že v koupelně je max. 15 stupňů a 5-10 vteřin vám teče ledová voda....To je pak sakra dlouhých 10 vteřin :-)) Navíc nikdy nevíte kdy bomba dojde úplně, že... :-D
Byt je v klidné čtvrti, asi půl hodiny od centra a 45 min pěšky do školy (3,7 km). Chodím pěšky (aspoň nějaký pohyb), ale moc si nedovedu představit, jaké to bude v létě při 45 stupních- poslední zhruba kilometr cesty do školy je totiž stoupání :-) Ačkoliv jsem zvyklá z Liberce, už teď je to trochu problém. V kopci se zapotím tak, že když vlezu do třídy ve které je taky maximálně 15 stupňů, je to ideální pro nastydnutí...K čemuž už také došlo...
No, ale jinak se mi tady moc líbí a teď hurá na tapas :-)
fotky bytu

3 komentáře:

  1. Mám před sebou živý obraz, jak se v té kose krčíš v koupelně a klepeš kosu a čekáš, až spadnou první kapky vařicí vody :D Mám něco podobného :D Kosu zatím ne, ale také tu v bytě teče jen vařicí nebo ledová :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ech, to je tedy pech s tou kosou!to je trochu zuzo dobrodruzo s tema teplotama teda..ja tu mela taky zimu, ale nastesti mam topeni a o ucet se nestaram :D No tak preju, at se tam brzy otepli a pak uz to bude zase trochu lepsi - az na ten kopec do skoly ;)

    OdpovědětVymazat