Počet zobrazení stránky

pondělí 14. března 2011

Změny

Změna je život...I když často chápeme změny jako něco špatného, je třeba najít i to dobré co nás přinesou...I když často na první pohled nic nevidíme ;-) Já mám momentálně taky spíše pesimistické smýšlení a vidění...
Dobrá, co se u mě děje za změny?
1.) Změny ve zdravotním stavu
Jsem tu měsíc a kousek a už jsem podruhý nemocná...Nevím čím to...Snad změny počasí, zima v bytě i ve škole, to, že jsme dvakrát zmokla, nebo párkrát přišla domů až k ránu, kdy už je zima? (to mám z toho že všude chodím pěšky!) Každopádně už jsem jeden víkend strávila léčením a nebaví mě to:-( A teď zase rýma, zvýšená teplota, bolest v krku...:-(

2:) Změny v životním rytmu
Po měsíci se život tu pomalu dostává do zajetých kolejí. Škola i denní režim už se ustálily, už to není jako dovolená, kde každý den objevíte stovky nových věcí a jen si užíváte života ;-) Začaly povinnosti, musíte vařit, prát nakupovat....Ještě, že Granada je město, které má pro vás i tak nachystáno každý den něco nového...;-)

3.) Změny v rodinném stavu
Ano, rozešli jsme se...

2 komentáře:

  1. Gábi,
    moc na Tebe myslím, ikdyž jsem pořád v práci (24 hodin denně...:-( Doufám, že ti Granadské sluníčko udělá lépe a že bude všechno v pořádku!!!

    Moc mi chybíš!!!Držím palce, aby jsi všechno zvládla!

    Pa Verunka

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, děkuju:-) My tady toho sluníčka teď právě moc nemáme :-( Ale zvládne se všechno, to je jasný, musí ;-)

    OdpovědětVymazat