Počet zobrazení stránky

pátek 1. dubna 2011

Lééééto :-)

Neuvěřitelné, ale v březnu přišlo léto :-)
Už minulý týden bylo kolem 25 stupňů a dnes to vyvrcholilo třicítkou :-) A i v noci se teploty drží na příjemných 18 stupních :-) Dokonce i v pokoji se mi bez přitápění teploty šplhají ke dvacítce :-D
Co z toho vyplývá?
1.) Konečně je čas sukýnek, sandálků, tíleček a opálených těl :-)
Já už regulérně vytahuji letní šatník, i když na mě někdy okolí zírá podezřele :-) Dneska jsem dokonce od jedné Češky co tu studuje celou VŠ slyšela : " Nechápu jak může někdo chodit v šatech a sandálkách, v čem budou chodit až tu bude 40 stupňů? Nahatý??!" No, nevím, stačí, že se budu pařit až těch 40 stupňů přijde, nemusím to dělat už teď....Jen proto, že je duben mám chodit v kozačkách jako minimálně polovina Španělek? Neee, děkuji. To já raději vytáhnu ty šatičky a pantoflíčky a dopřeju své kůži trochu vitaminu D :-)) Dokonce už jsme i trochu opálená ;-) Zatím teda jen ruce, výstřih a obličej...Chtěla jsem doopálit i zbytek těla a podívat se taky konečně na pláž (mám pocit, že jsem jediná ze zahraňáků, kdo tam ještě nebyl :-), ale zrovna tenhle víkend se má sluníčko shovat...Nevadí místo toho vyrážíme trampit do hor- už se moc těším na přírodu!
2.) Chuť vyrazit ven roste :-)
A to i večer :-) Takže jsem prozkoumala další diskotéku- Granadu 10. Je v prostorách divadla, takže neuvěřitelný zážitek z prostředí...Který bohužel není podpořen opíjející se a spoře oděnou mládeží...A ani muzika není úplně můj styl...Co si budem povídat naposledy jsem byla na disco v 17 (a to už je pár let:-), ještě ve starém Imperiu :-)) Koso a Zanzik se nepočítá :-)
3.) Začínají venkovní party 
Včera jsem byla na první "barbacoa" party na střeše bytu mojí maďarské kamarádky Lili. Takovou pohodičku jsem dlouho nezažila. Vyhřátá teráska na střeše, spousta jídla, pití, lidé z celého světa (USA, Mexico, Uruguay, Súdán, Španělsko, pořadatelské Německo....) a hlavně neustále hrající kytara! Na střeše jsme vydrželi až do dvou ráno (od 17h :-)

4.) Rozšiřují se možnosti cestování
Takže zítra balíme batůžek, spacák, pláštěnku, nožík a svačinu :-) a vyrážíme do hor (Alpujarras). Tři češky, kterým nevadí improvizace :-) Až se vrátíme (snad živé a zdravé ;-) poreferuji :-)

5.) Začíná se tu krást:-(
Ano, krade se všechno- vím o ukradených mobilech, foťácích, kabátu, průvodci...a sama mám zkušenost s peněženkou...Naštěstí jsem konkrétně já měla víc štěstí než rozumu a nakonec to ještě dobře dopadlo...

6.) Je třeba začít něco dělat do školy, ale v tomhle počasí se sakra nechce :-)
JJ, už to začíná, vyučující začínají vyžadovat seminárky a vůbec nějakou aktivitu...ke které je tady ale velmi těžké se dokopat :-D

Posílám trochu tepla i k Vám a přidávám jednu pohodovou, kterou jsme zpívali;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat